elegancka restauracja

Artykuł sponsorowany

Dobre oceny lokalu gastronomicznego to jeden z kluczy do sukcesu i dobrych obrotów restauracji. Renoma przyciąga klientów do lokalu lub ich odrzuca i sprawia, że chętniej wybierają konkurencję. Dbanie o pozytywną opinię o swojej restauracji jest szczególnie ważne  w tych trudnych czasach, kiedy lokale walczą o przetrwanie i każdego klienta. Zobacz, jak możesz zadbać o pozytywną opinię o swoim lokalu gastronomicznym. 

Ciekawy wystrój wnętrza

Przy urządzaniu swojego lokalu, postaraj się o to, by jego wnętrze było urządzone w intrygujący sposób. Ciekawy wystrój przyciągnie klientów, a ładne widoki, jak na przykład dekoracje, umilą im pobyt w Twojej restauracji. W ładnym lokalu przyjemnie spędza się czas i jedzenie lepiej w nim smakuje. Zastanów się, czym możesz zaskoczyć gości, jakiej restauracji nie ma jeszcze w mieście, w którym otwierasz lokal i wypełnij tę lukę. To z pewnością da Ci przewagę, ponieważ ciekawość przyciągnie gości na początku funkcjonowania lokalu, a pyszne jedzenie i fantastyczna obsługa sprawią, że będą chcieli wracać. Na atmosferę w restauracji wpływa również temperatura w niej panująca. Jedzenie nie smakuje dobrze w czterdziesto stopniowym upale ani zminie. O utrzymanie przyjemnej temperatury w lokalu pozwoli Ci zadbać Errecom – producent klimatyzacji i oczyszczaczy powietrza. W taki oczyszczacz warto zainwestować, jeśli Twoja restauracja znajduje się w centrum miasta lub przy ruchliwej ulicy. Tam, gdzie można oddychać czystym powietrzem, miło spędza się czas.

restauracja o nowoczesnym wystroju
Photo by aksakalko from Freepik.com

Dobra jakość jedzenia i obsługi

By goście chcieli wracać do restauracji lub cukierni, wizyta w lokalu musi być przyjemna i warta ich czasu. Podawane jedzenie musi być pyszne, świeże i ciekawe tak, żeby ludzie chcieli wracać po więcej. Obsługa powinna być najbardziej profesjonalna, jak to możliwe. Oczywiście, że praca kelnera to raczej studenckie zajęcie, ale postaraj się przeszkolić swoich kelnerów z obsługi klientów, pilnować tego, by zawsze byli uprzejmi i wyglądali schludnie. Czas oczekiwania na złożenie zamówienia nie powinien być zbyt długi, około 10 minut to górna granica, którą zalecają znani restauratorzy, ten czas pozwala klientowi zastanowić się nad tym, co chce zamówić, porozmawiać chwilkę z osobami, z którymi przyszedł i złożyć zamówienie, którego jest pewien. Oczekiwanie na jedzenie też nie może trwać za długo, by klient się nie zirytował. 

danie w restauracji
Photo by boggy from Freepik.com

Przygotowywanie posiłków dla gości restauracji powinno przebiegać szybko i sprawnie, bez konieczności korzystania z mrożonek lub gotowych półproduktów. Warto wyposażyć kuchnię w sprzęty, usprawniające gotowanie. Dzięki nim, możliwe będzie szybkie przygotowywanie smacznych potraw ze świeżych produktów. Jedzenie gotowane na bieżąco i podawane prosto z garnka bądź patelni, smakuje o wiele lepiej, dlatego nie warto oszczędzać na sprzętach kuchennych. Mieszarka do ciasta pozwoli na szybkie przygotowywanie ciast i deserów w dużej ilości, potrzebnej w restauracji lub cukierni. Tak samo roboty kuchenne oraz piece, osiągające wysokie temperatury pomogą o wiele szybciej serwować świeżo przygotowane jedzenie. 

Jedzenie na wynos – sposób na przetrwanie pandemii

W obecnych czasach restauratorom nie jest łatwo, zamknięcie lokali gastronomicznych sprawiło, że wszystkie restauracje musiały przejść w tryb serwowania zamówień wyłącznie na wynos. Jedzenie wydawane klientom do domu musi być pakowane w odpowiedni sposób, by nie wystygło, a wstrząsy w transporcie nie zniekształciły potrawy. By zapobiec takim sytuacjom, musisz zadbać o porządne opakowania na swoje produkty. Na stronie https://janbox.pl/ możesz zamówić opakowania zaprojektowane specjalnie dla CIebie. Na kartonie może znaleźć się logo lub nazwa Twojej restauracji, możesz wydrukować na nim co tylko zechcesz, tak, by wydawanie posiłków na wynos również stało się reklamą Twojego lokalu.

kobieta w restauracji pakuje na wynos
Photo by disobeyart from Freepik.com

Prowadzenie restauracji to nie lada wyzwanie, zwłaszcza w tak trudnych czasach, jakie panują teraz. By w lokalu był duży ruch, potrzebne są rekomendacje i dobre opinie klientów, którzy już go odwiedzili. To, jaką opinię będzie miał Twój lokal, w dużej mierze zależy od Ciebie, dlatego zadbaj o renomę swojej restauracji.

Dodaj komentarz

Twój email nie zostanie opublikowany.