Spółdzielnie mieszkaniowe zaczynają wychodzić naprzeciw oczekiwaniom mieszkańców i coraz częściej korzystają z aplikacji eBOK. Sprawdź, jakie udogodnienia w niej znajdziesz.
eBOK to po prostu Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta. Aplikacja została stworzona z myślą o ułatwieniu kontaktu klientów z firmami świadczącymi różnego typu usługi stałe. Działalność spółdzielni mieszkaniowych wpisuje się więc idealnie w te założenia. Jednak trzeba dodać, że eBOK jest też często wykorzystywany przez podmioty o innym profilu, np. dostawców prądu, gazu, wody itp.
Dzięki korzystaniu z aplikacji eBOK kontakt na linii dostawca usług–klient jest banalnie prosty. Za pośrednictwem aplikacji klient może szybko i bez wychodzenia z domu załatwić wiele spraw. Szybkość, wygoda i bezpieczeństwo to cechy charakterystyczne aplikacji eBOK.
Bardzo fajną opcją, którą udostępnia eBOK, jest dostęp do dokumentów w wersji cyfrowej, np. do faktur, umów czy nawet wniosków. Co ważne, faktury mogą zostać opłacone za pośrednictwem platformy eBOK – jest ona zintegrowana z najpopularniejszymi systemami płatności.
eBOK daje też możliwość wdrożenia rozwiązania helpdesk jako alternatywnego sposobu komunikacji na linii klient–usługodawca.
Oczywiście wszystkie powyższe udogodnienia zależą od podmiotu, którego eBOK dotyczy. Na przykład część spółdzielni mieszkaniowych udostępnia możliwość opłacania faktur w aplikacji eBOK, a inne się na to nie zdecydowały.
Jeśli Twoja spółdzielnia mieszkaniowa podjęła decyzję o korzystaniu z aplikacji eBOK, to zapewniamy, że nie warto się stresować tym faktem. Cyfryzacja wielu dziedzin życia skłania do zmian również spółdzielnie mieszkaniowe. I dobrze! eBOK w spółdzielni mieszkaniowej to szansa na ułatwienie wielu kwestii. Możesz liczyć na łatwy dostęp do cyfrowej wersji faktury za czynsz. Wiele spółdzielni decyduje się też na możliwość przesyłania zdjęć ze stanem liczników, np. wodomierzy, i na ich podstawie wystawia rachunek. Dzięki temu znika konieczność oczekiwania na wizytę osoby, która odczytuje stan liczników.
Jeśli obawiasz się o bezpieczeństwo swoich danych, zapewniamy, że nie ma powodów do lęku. W systemie eBOK zastosowano najnowsze, ale rzetelnie sprawdzone mechanizmy zabezpieczające bazy danych. Każdy użytkownik aplikacji eBOK otrzymuje indywidualny numer klienta, a podczas rejestracji można ustawić dwustopniowy system weryfikacji.
Aplikacja eBOK została przygotowana tak, by zapewnić użytkownikom maksymalną wygodę korzystania z niej. Obsługa aplikacji i znajdowanie w niej potrzebnych informacji są bardzo proste i intuicyjne. Spółdzielnie mieszkaniowe, które decydują się na korzystanie z aplikacji eBOK, same wybierają rodzaj usług i spraw, które można załatwić za pośrednictwem tego systemu. Dopasowanie funkcjonalności do potrzeb danej spółdzielni i jej mieszkańców sprawia, że aplikacja jest rzeczywiście przydatna i spełnia swoje główne zadania – usprawnienie obsługi i szybki przepływ informacji. Śmiało można powiedzieć, że aplikacja eBOK jest szyta na miarę każdej spółdzielni mieszkaniowej.
Zdjęcie główne: Jovydas Pinkevicius/pexels.com